Tagetik Finansal Raporlama Kapanış Yönetimi

Tagetik 4.0, finansal raporlama için gerekli olan bütün kapanış sürecini yönetir ve finansal bilgilerin tüm raporlama formatlarında yayınlanması konusunda XBRL desteği sunar.
Finans departmanları, Tagetik 4.0?ı kullanarak, yasal ve yönetim raporlarını hazırlamak için her çeşit finansal veriyi hazırlama, paylaşma ve yayınlama işlemlerini birleştirebilir ve tüm süreci kontrol altında tutarak yönetebilirler. Bu sistemin zengin yerleşik fonksiyonları sayesinde, şirketler, tek bir çözüm içinde, tek bir finansal veri kaynağı oluşturabilir, hızlı bir kapanış sağlayarak, değişen mevzuatlara ve firma içi politikalara uyum sağlayabilirler.
Tagetik 4.0?ı eşsiz yapan, bütün kapanış işlemini otomatik hale getirme özelliği ve finansal verilerin tüm raporlama formatlarında yayınlanması için tam XBRL desteği ve Microsoft Office Entegrasyonu sunmasıdır.
Tagetik 4.0?ın birleşik platformu, bu işlemlerin yönetimi için gerekli sistem sayısını azaltarak, daha iyi bir şeffaflık ve izlenebilirlik sağlar ve hata riskini azaltır.
Tagetik 4.0?ın Enabled by Microsoft SharePoint baskısında, şirketler, gelişmiş İş Bilgi araçlarının ve daha iyi bir iletişim ve işbirliği için özel niteliklerin avantajını kullanabilir. Microsoft teknolojisiyle tam entegre olan bu çözüm, kuruluşların, kapanış süreciyle ilgili belge ve bilgileri tek bir portal üzerinden paylaşmasına imkan sağlar.
Tagetik 4.0, İşbirliğine Dayalı Kapanış Yönetimi aşağıdaki özelliklerle destekler:
- Operasyonel bilgi sistemlerine kesintisiz bağlantı
- Verilerin tamamlanması için otomatik veya manuel ayarlamaları tanımlama özelliği
- Operasyonel bilgi sistemlerinden yüklenen orijinal veriler üzerinde her bir düzeltmenin tam izlenebilirliği
- Raporlar genelinde tutarlı finansal verilerin sağlanması için yerleşik kontroller
- Yapılandırılmış kontroller ve diyagnostik
- Dinamik veri yükleme ve ana verilerdeki değişikliklerin otomatik güncellemeleri (örn. yeni hesaplar)
- Kullanıcı erişimine yönelik zengin güvenlik özellikleri, veri filtreleri vs.
- Görüntüleme, son teslim tarihleri ve e-posta alarmları dahil olmak üzere, gerçek zamanlı iş akışı özellikleri
- Birden çok formatta otomatik rapor oluşturma (örn. Microsoft Word veya PowerPoint)